KUZEY' İN SİRK TEMALI 1 YAŞ PASTASI...


 Kuzey 'in annesi Hülya Hanım bana geldiğinde çok heyecanlıydı . Oğlu 'nun 1 yaş doğum günü için bir pasta istiyordu . Renkli , eğlenceli ve farklı bir pasta geçiyordu aklında . Benimle bu fikirlerini paylaşınca oturup konuştuk ve sirk temalı bir pasta olmasına karar verdik. Sonrasın da benim için ummalı bir çalışma başladı . Ve sonunda ortaya çıkan sonuç beni de Hülya Hanım 'ı da memnun edince bir oh çektim :)
  Sevgili Kuzey 'in 1 yaşını tebrik ediyorum . Nice mutlu yaşlara....

1 yorum:

  1. merhabalar,
    tadı ve görüntüsü ile gerçekten çok leziz ve güzel bir pastaydı. işten eve gelip pastayı gördüğümde gerçekten çok mutlu olmuştum. ilk geldiğimde paniktim fakat sizinle konustuktan sonra böyle bir sonuç bekliyordum. tekrar tekrar çoookk teşekkür ediyorum. umarım nice yıllar birlikte güzel pastalar paylaşırız.

    hülya (kuzey'in annesi)

    YanıtlaSil

Merhaba
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
misspasta